Mens det kjøres et par test renders, kan jeg vel gi de som måtte lese bloggen en liten update fra arkitektur-prosjektet..

Det har gått heftig for seg. Jeg har prøvd å følge planen og holde tidsskjemaet, men ting tar fort lang tid. Dette med tidsperspektiv og planlegging/gjennomføring av prosjekter er en viktig del som vi nok kommer til å bli mer vant med å “forutse” etterhvert.

Akkurat nå ligger jeg litt etter planen, men jeg skal ta helga og det som trengs i bruk for å komme meg ajour. Det er ikke alltid bare gøy og morro, men mye av tiden er det (synes jeg) veldig givende. Og det er alltid en herlig følelse og zoome ut, ta en testrender og se resultater etter endt arbeidsøkt!

Det gjenstår å modellere gjerdet foran katedralen og noe brostein/kantstein. Trær og busker er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre med. Skal teste ut diverse etterhvert nå. Jeg har også gjort en del research på materialer, så legging av materialer er neste post på agendaen.

Resultatet så langt:

 

 

