En stund siden sist.. 😮

Forrige uke hadde vi i oppgave og lage en umøblert leilighet. Hovedsakelig vegger, gulv, lister, dører, vindu, gardiner, gardinstang, fester, håndtak. Diverse basic stuff.

Det gikk for det meste ganske greit. Dog det ble en del prøving og feiling underveis, særlig i starten. Tror jeg opprettet, modifiserte og forkastet minst 4-5 planes/editpoly. Men det gikk jo desto fortere og lage dem på nytt etterhvert.

Jeg ble veldig detaljorientert underveis (kanskje til og med for mye). Men det er forsåvidt god øving, og desto flere timer med jobbing med 3D Max, desto mer læring. Og så tenker jeg at blir det enklere og lage større prosjekter på senere tidspunkt, når jeg ikke trenger å bruke 2 timer på å lage en stjerneskrue! 😉

 

♦ Klikk på bildene for å se større versjon ♦

Den berømte stjerneskruen.. ;p

 

 

Frihåndstegna selve håndtaket. Fant ut at det var den letteste måten å få håndtaket til å se ut akkurat som jeg ville (mer eller mindre).

 

 

  

Diverse dørlåser..

 

 

 

Håndtak til vinduene.

 

 

Ytterdøra.

 

 

 

Wip arbeider av vinduskarmene/listene og ytterdøra.

 

 

  

Gardinstengene.

 

 

Den lille leiligheta mi..

 

 

